اجرای ۹۷۰ طرح امنیت اجتماعی در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینکه طی یک‌سال گذشته ۹۷۰ مورد طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد، گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها ایجاد فضای امن برای شهروندان است.

سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی دامغان در جلسه نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته این نیرو کوشید تا در قالب برنامه‌های مختلف امنیت را به شهروندان هدیه دهد، ابراز کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و با هر فرد یا گروهی که آن را خدشه‌دار کند قطعاً به طور جد برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای همین مأموریت ذاتی پلیس ۹۷۰ مورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان دامغان به اجرا در آمد، افزود: هدف از اجرای این طرح پاکسازی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، پاساژ‌ها و اماکن عمومی از وجود معتادان متجاهر است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه با دستور مقام قضائی ۱۷۵ مورد پاتوق معتادان متجاهر جمع‌آوری شده است، ابراز کرد: در این طرح‌ها با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد و همگی دستگیر شدند.

عرب بابیان اینکه در راستای حمایت از تولید داخل با هرگونه مصادیق قاچاق کالا به طور جد در دامغان برخورد می‌شود تصریح کرد: ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در دامغان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه تصادفات رانندگی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کاهش داشته است، افزود: تصادفات منجر به فوت نیز با کاهش ۴۱ درصدی مواجه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.