۱۴۵ طرح عمرانی و زیربنایی استان سمنان مصوبه سفر رییس جمهور به ثمر نشست

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: ۱۴۵ طرح عمرانی و زیربنایی در بخش‌های مختلف از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان به بهره‌برداری رسید.

نادر مالکی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت:  از مجموع اعتبارات مصوب سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان، ۱۱۷ مصوبه با ۴۳۳ ریزطرح با اعتباری بالغ بر۳۴ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال مربوط به حوزه عمرانی و زیربنایی است که طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بیش از ۲۸ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال به مصوبات این بخش اختصاص یافت و ۱۴۵ طرح تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: تکمیل و بهسازی محور عباس آباد- کاهک، تکمیل و بهسازی قطعه اول راه اصلی سمنان- فیروزکوه، تکمیل مخازن آب آشامیدنی روستایی و شهری در نقاط مختلف استان به حجم بیش از ۱۵ هزار مترمکعب، تکمیل اورژانس بیمارستان کوثر سمنان، و تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی میامی، از جمله طرح‌های تکمیل شده از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

وی اضافه کرد: احداث بخش سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان، تکمیل و احداث ۲۰ مدرسه با مجموع ۱۴۵ کلاس در نقاط مختلف استان، سالن آمفی تئاتر دانشگاه گرمسار، سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه سمنان و زمین چمن مصنوعی کلاته خیج شاهرود، از دیگر طرح‌های تکمیل شده از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان به شمار می‌رود.

طرح‌های اقتصادیِ تکمیل‌شده از محل اعتبارات سفر رییس جمهور

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تصریح کرد: ۲۳ طرح در حوزه اقتصادی نیز با سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.