قوه قضائیه در حال پوست اندازی است

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به آذرشهر و در جمع مسئولین قضائی این شهرستان گفت: قوه قضائیه در حال پوست اندازی از نظام قدیم به نظام نوین و حکمرانی اسلامی است.

مسجدی گفت: هوشنمد سازی، شفاف سازی، مردمی سازی و کارآمد سازی از برنامه‌های تحولی در قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در خدمت رسانی صادقانه به مردم اهتمام جدی داشته باشد، افزود: استقلال، شجاعت و مبارزه با فساد در همه رده‌ها از اولویت‌های دستگاه قضایی است و اجازه نفوذ و فشار صاحبان قدرت و ثروت به دستگاه قضایی را بدهیم و با صدور احکام قضایی متقن اعتبار دستگاه قضایی را ارتقا دهیم.

وی همچنین در دیدار با جمعی از صاحبان صنایع در شهرک صنعتی شهید سلیمی گفت: دستگاه قضایی نسبت به رفع موانع تولید اهتمام جدی دارد.

 معاون قوه قضائیه با بیان اینکه حمایت از تولید و رفع موانع تولید در اولویت دستگاه قضایی است، افزود: در راستای تحقق شعار سال و توصیه مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و مهار تورم، همه دستگاه‌های متولی مکلف هستند موانع تولید را رفع کنند و نباید چوب لای چرخ تولید بگذارند.

مسجدی بر ضرورت پرهیز ضابطین قضایی از رویکرد سلیقه‌ای در قبال تولید افزود: ضابطین عام و خاص دستگاه قضایی امین دستگاه قضایی هستند و نباید سلایق شخصی و سلیقه‌ای خود را در پرونده‌های قضایی دخالت دهند.

برچسب ها: قوه قضائیه ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار