با ورود دادگستری آذربایجان‌غربی از بیکاری بیش از هزار نفر جلوگیری شد

دادگستری آذربایجان غربی ورود کرد و مشکل دو کارخانه قند نقده و شوش دانیال حل شد.

دادگستری استان آذربایجان غربی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید و اشتغال جلوگیری از بیکار شدن ۱۰۶۰ نفر از کارگران کارخانه آذرقند نقده در آذربایجان غربی و کارخانه قند شوش دانیال خوزستان  جلوگیری کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضایی استان با هدف حل مشکل پیش آمده در کارخانه آذرقند نقده پیرو صدور نیابت از حوزه قضایی خوزستان در جهت توقیف توربین و ژنراتور تولید برق که اصلی‌ترین دستگاه کارخانه می‌باشد به موضوع ورود کرد؛ و پس از بازدید میدانی از محل کارخانه و برگزاری ۵ جلسه فشرده در مقاطع مختلف و اخذ نظریه هیئت کارشناسان رسمی دادگستری، از توافق طرفین مبنی بر عدم انتقال توربین برق کارخانه آذر قند نقده به کارخانه قند شوش دانیال خبر داد.

ناصر عتباتی ادامه داد: با حمایت و نظارت دستگاه قضایی در استان توافق شد با پرداخت مبلغ توافقی به کارخانه قند دزفول از بیکار شدن ۱۰۶۰ نفر از کارگران کارخانه آذر قند نقده و کارخانه قند شوش دانیال جلوگیری بعمل آید. ودر کار تولید اختلالی حاصل نشود.

رییس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان تاکید کرد: دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و اقتصادی به کار گرفته است، و عنوان نمود باید مانع هرگونه اختلال در واحد‌های صنعتی و بیکاری کارگران کشور و علی الخصوص استان آذربایجان غربی شد.

از دی ماه سال گذشته  در راستای حمایت از تولید و اشتغال و همچنین جلوگیری از بیکار شدن دستگاه قضایی برای حل مشکل کارخانه قند شهرستان نقده ورود کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.