جمع آوری هزار و ٢٢١ معتاد و خرده فروش در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: هزار و ٢٢۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر با اجرای پانزدهمین مرحله از طرح ارتقاءامنیت اجتماعی از حاشیه شهر جمع آوری و دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: پانزدهمین مرحله از طرح ارتقای اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر در هفته اخیر اجرا شد.

او افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها و پاسگاه ها، کار اطلاعاتی گسترده ۱۹۹ خرده فروش را شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات ۹ کیلو و ۲۲۳ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در بسته‌های آماده فروش کشف و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ دستگاه خودرو سواری مورد استفاده برای توزیع مواد مخدر، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: همچنین هزار و ٢٢ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز از پاتوق‌های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز باپروری منتقل منتقل شدند.

او تصریح کرد: پلیس خدمتگزار مردم و قانون‌مدار است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد، شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.