استاندار سمنان:

هفت پیشنهاد برای توسعه استان به رییس جمهور ارائه شد

هاشمی با اشاره به ارائه مکتوب هفت مطالبه برای آبادانی این استان گفت: یکی از این درخواست‌ها اختصاص ۲۳ هزار میلیارد ریال بابت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دارای پیشرفت در استان بود.

هاشمی استاندار سمنان گفت: ۲۶ طرح نیمه‌تمام در نقاط مختلف استان از پیشرفت ۷۵ تا بیش از ۹۰ درصد برخوردار است که تکمیل آنها نقش مهمی در تقویت سرمایه‌های اجتماعی و امیدافزایی دارد.

وی بیان کرد: طرح‌های نیمه‌تمام با تخصیص ۲۳ هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال و در نهایت، تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی تصریح کرد: افزایش سهم استانداران از اعتبارات مربوط به تملک و دارایی و تامین آب پایدار برای استان سمنان از دیگر موارد مطرح شده در دیدار با رئیس  جمهور  بود.

وی اضافه کرد: تامین آب پایدار تنها برای جمعیت ساکن و شهروندان استان سمنان مطرح نیست، بلکه این استان سالانه میزبان بیش از ۱۵ میلیون زائر است که به شرط رانندگی با سرعت مطمئن، دست کم هشت ساعت از سفر برای رسیدن به مشهد مقدس را در استان سمنان می‌گذرانند که نیازمند خدمات مختلف هستند.

هاشمی یادآور شد: مشکلات کارخانه سیمان بیارجمند شاهرود از دیگر موارد مطرح شده در نشست با رییس جمهور بود که آیت‌الله رئیسی دستور تشکیل نشست ویژه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای بررسی موضوع صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار