راه اندازی تالار گفتگو در دانشگاه شهرکرد

معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد گفت: تالار گفت وگوی این دانشگاه با هدف ایجاد فضای گفتگو در موضوعات مختلف و اظهار نظر دانشجویان و استادان و بررسی مسائل مختلف راه‌اندازی شد.

عزیزالله مولوی گفت: تالار گفتگو در مواجه با مسائل روز دایر شده است، به این صورت که از دانشجویان دعوت می‌شود تا در این تالار حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌های پیشرو کشور در خصوص راه‌اندازی تالار گفتگو به شمار می‌رود.

مولوی با اشاره به اثرگذاری دوران کرونا در دانشگاه‌ها و غیر حضوری شدن کلاس‌های درس اظهار داشت: در دوران همه‌گیری کرونا، زیرساخت‌های فعالیت‌های فرهنگی نیمه فعال شد.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اهمیت احیای انجمن‌های علمی گفت: تلاش می‌شود نسل جدیدی از انجمن‌های علمی، فناوری و کارآفرین در دانشگاه شهرکرد متبلور شود و به سمت تربیت دانشجویان آشنا به کسب و کار حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از همه‌گیری کرونا شمار تشکل‌های دانشجویی از ۲۴ به ۲ تشکل کاهش یافته بود ادامه داد: امروز با تلاش‌های انجام شده و به صورت هنرمندانه شمار کانون‌های فعال فرهنگی و اجتماعی دانشجویی به هشت کانون رسیده است.

مولوی ادامه داد: مهمترین رویکرد کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی تربیت مدیر نسل جدید است.

معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد با اشاره به راه‌اندازی انجمنی با عنوان انجمن علمی فناوری و کارآفرینی اظهار داشت: در این راستا جلسه‌هایی با اتاق بازرگانی، صنعت‌گران و فعالان این عرصه برگزار شده است.

وی افزود: برای نخستین بار دانشجویان به مناسبت‌های مختلف از جمله روز کارگر، روز پدر و سایر مناسبت‌ها در میدان‌های شهر حاضر می‌شوند و با مردم تعامل می‌کنند.

مولوی اضافه کرد: رسانه یکی از مهمترین کارکرد‌های آموزشی، شناختی و تربیتی برای نسل جوان به شمار می‌رود و این نسل امروز پیش از اینکه تربیت یافته محیط‌های آموزشی و آکادمیک باشد تربیت یافته رسانه‌های جمعی است.

وی برگزاری اردو‌های جهادی و راهیان پیشرفت با هدف آشنایی با دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از جمله راهبرد‌های مهم معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه شهرکرد اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.