توقیف ۱۳ دستگاه لیزر قاچاق در شیراز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با شناسایی یک شرکت غیر‌مجاز، تعداد ۱۳ عدد انواع دستگاه‌های لیزر قاچاق از آن کشف و توقیف شد.

دکتر محمد جواد راعی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: پیرو گزارشات دریافتی با حضور بازرسان مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی این معاونت، ضمن هماهنگی با نهاد‌های دادسرای انقلاب شیراز و پلیس امنیت اقتصادی استان، طی بازدید و نظارت از محل فعالیت یک فروشنده غیرمجاز، تعداد ۱۳ عدد دستگاه لیزر به ارزش تقریبی بیش از ۵۰ میلیارد ریال کشف و توقیف شد.

او با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده، فرد متخلف به مراجع قانونی معرفی شد، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جهت صیانت از سلامت جامعه و مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور، با جدیت و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

راعی با تاکید بر آگاهی رسانی به مردم درباره خطر‌های جدی مراجعه به مراکز غیرمجاز زیبایی و دخالت این مراکز در امور پزشکی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت دستگاه‌های غیرمجاز در آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی و یا منازل، موضوع را به شماره تلفن ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار