کارمند اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد

دادستان شهرستان ری از دستگیری یکی از کارمندان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان به اتهام دریافت رشوه به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان خبر داد.

محمد مهدی رحیمی دادستان شهرستان ری عنوان کرد: طی چند روز گذشته مجموعه مدیریت و حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گزارشی مبنی بر احتمال فساد یکی از کارکنانش را به دستگاه اطلاعاتی منعکس و به موجب آن موضوع در دستور بررسی اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران قرار گرفت. 

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات و ادله کافی و بر اساس دستورات قضایی لازم در اقدامی مشترک با همکاری اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران، پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری و تحت نظارت قضایی این دادستانی موضوع اخذ رشوه تحت رصد قرار گرفت.

رحیمی در ادامه داد: بعد از انجام قرار رد و بدل شدن رشوه به مبلغ حدود یک و نیم میلیارد تومان در قالب دلار و سفته در وسیله نقلیه پژو ۲۰۶ متعلق به کارمند اداره جهاد ضابطین در صدد دستگیری مرتشی بر می‌آیند که متهم بدون توجه به فرمان ضابطین با وسیله نقلیه در اختیار ضمن برخورد با یکی از ماموران انتظامی و آسیب رساندن به ماشین پلیس، به‌سرعت از محل متواری و نهایتا بعد از حدود ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز فرد موردنظر بازداشت می‌شود. 

رحیمی گفت: متهم در حین فرار به چند وسیله نقلیه شخصی نیز آسیب رسانده و پس از توقف کامل وجه الرشا و دلار‌های اخذ کرده را از پنجره ماشین خود به بیرون می‌اندازد که آن هم کشف و ضمیمه پرونده می‌شود.

در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی و سیر مراحل قضایی و قانونی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار