اجرای ۹۱ پروژه گردشگری در استان اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۹۱ پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است.

حسن محمدی ادیب گفت: جذب سرمایه گذاری های مختلف در حوزه گردشگری استان اردبیل یکی از اهداف اصلی ما قرار دارد و با توجه به پتانسیل های موجود در استان، در حال حاضر ۹۱ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل فعال بوده و در حال اجرا هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل می گوید: با بهره برداری از این پروژه شاهد ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان استان خواهیم بود و در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و توسعه تاسیسات گردشگری در استان نیازمند اعتبارات ویژه‌ای در توسعه زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

او با اشاره به افتتاح ۵ پروژه گردشگری طی روزهای اخیر در سطح استان بیان کرد: طی روزهای اخیر تعدادی از پروژه های گردشگری استان اردبیل با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال برای 109 نفر فراهم شد.

محمدی ادیب گفت: از این ۵ پروژه افتتاح شده ۳ مورد در قالب هتل و مراکز اقامتی بوده و با افتتاح این سه پروژه بیش از ۱۳۲ تخت به ظرفیت واحدهای اقامتی در سه شهرستان اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر افزوده شد.

او می گوید: بهره برداری از مجموعه تفریحی و سرگرمی و طرح توسعه ای آبدرمانی ژنرال در شهر توریستی سرعین ۲ پروژه دیگر در حوزه گردشگری بود که به بهره برداری رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.