اختصاص چهل میلیارد ریال برای توسعه کسب و کارهای خانگی در تفتان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اختصاص چهل میلیارد ریال اعتبار به شهرستان تفتان برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.

  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ خلیل‌احمد سلامی در سفر به تفتان و دیدار با فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: برای امسال، چهار میلیارد تومان به شهرستان تفتان اختصاص داده شد تا از این محل برای توسعه و تقویت مشاغل خرد و خانگی با اولویت طرح های پشتیبان استفاده شود.
وی افزود: شهرستان تفتان بدلیل آب و هوای مناسب و وجود جاذبه های طبیعی و معادن بکر، جزو مناطق پرکشش اشتغال به شمار می‌رود که با سرمایه گذاری و حمایت مطلوب، می‌تواند به رونق اقتصاد و جهش اشتغالزایی منطقه کمک کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در ادامه خدمات و وظایف وزارت متبوع را متنوع با جامعه هدف بسیار زیاد بیان کرد و گفت: برای ارائه بهتر و آسانتر این خدمات، نیاز است تا نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تفتان مستقر شود که به همین منظور پیگیری هایی با وزارتخانه برای اخذ مجوز انجام شده است.

سلامی همکاری دستگاه های اجرایی تفتان در ثبت آمار و مشخصات اشتغال ایجادی در سامانه رصد را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: تاکنون به استناد آمار سامانه رصد، حدود ۳۰ درصد تعهد اشتغال تفتان امسال محقق شده که می‌بایست با اقدام جدی و هماهنگی دستگاه های اجرایی، این مهم پیش از پایان سال بطور کامل تحقق یابد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.