برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی در تویسرکان

مسابقه بزرگ قرآنی «آیات الرسول» به مناسبت میلاد خاتم النبیین (ص) و فرارسیدن هفته وحدت در این شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ قرآنی آیاتُ الرَّسول با محوریت سوره مبارکه محمد (ص) و سبک زندگی و سیره رسول الله صلی‌الله علیه وآله در ۵ بخش: قرآنی، هنری، علمی، ادبی، رسانه‌ای در ۳ مقطع ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه این مسابقه در ۱۷ رشته متنوع انجام می‌شود و برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی ادمین مربوطه در ایتا یا شماره ۰۹۱۸۸۵۲۱۵۲۵ پیام ارسال کنید همچنین مهلت ثبت نام تا ۹ مهرماه ۱۴۰۲ وزمان آزمون ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

حجت الاسلام جامه بزرگ تصریح کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های خطاطی و نقاشی با موضوعات قرآنی و کتابت آیه شریفه محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بی نهم با همکاری آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

اوهمچنین از برگزاری کرسی تلاوت تدبری، تلاوت و توضیح آیات مرتبط با وحدت و انسجام امت اسلامی نام برد و گفت: اعزام مبلغ و مبلغه به اماکن مذهبی سراسر شهرستان، برگزاری جشن‌های هفته وحدت توسط هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مؤسسات قرآنی و برگزاری و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.