پرونده مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم بسته می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم با اتمام ۱۴۰ هزار واحد باقی مانده بسته می شود.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعات در دستور کار در کلان پروژه مسکن مردم که در کنار طرح نهضت ملی مسکن در حال ‌پیگیری است به اتمام رسیدن باقی‌مانده‌های مسکن مهر از گذشته است. 

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده بود که دولت سیزدهم به اتمام رساندن این واحد‌ها را آغاز کرده و آورده متقاضی و بودجه‌ای نیز در کار نبود اما دولت سیزدهم خود را متعهد کرد که تمام ظرفیت‌های موجود برای اتمام این پروژه به کار گرفت.

وی گفت: متقاضیانی وجود دارد که بیش‌ از ۱۰ سال است در انتظار تحویل واحد مسکونی خود است در آینده نزدیک این انتظار به پایان می‌رسد.

بذرپاش در ادامه تاکید کرد: امروز با تحویل ۱۰ هزار واحد دیگر یکصد هزار مسکن مهر به پایان رسید و ۱۴۰ هزار واحد دیگر باقی‌مانده که در دستور کار است.

وی افزود: در شهرهای جدید حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی مهر باقی مانده که از این تعداد ۳۰ هزار واحد تکمیل و‌ تحویل متقاضیان شد و ۱۲ هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش براین است که تا پایان دولت سیزدهم پرونده واحدهای مسکونی مهر به پایان برسد و البته تعدادی از واحدهای مسکونی که در حال آماده‌سازی بودند، مشکلی بین تعاونی‌ها و املاکی ها است که قرارداد مناسبی منعقد نشد که پروژها نیمه‌کاره رها شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با اهدای زمین و تسهیلات مردم می‌توانند با سبک و سلیقه خودشان واحدهای مسکونی را بسازند و در‌ حوزه روستایی نیز تصمیماتی گرفته شده که تا پایان  امسال  ۵۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار کنند و قیمت تمام شده واحدهای مسکونی در شهرها متفاوت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.