غیبت دونالد ترامپ در مناظره انتخاباتی جمهوری خواهان

نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا در حالی دومین مناظره انتخاباتی خود را برگزار کردند که دونالد ترامپ در آن حضور نداشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا که در نظرسنجی‌ها پیشتاز سایر نامزد‌های جمهوری خواه است روز گذشته در دومین مناظره انتخاباتی جمهوری خواهان حضور نداشت که همین غیبت وی موجب انتقاد‌هایی درباره او شد.

به گزارش خبرگزاری یورونیوز، دونالد ترامپ که در ماه‌های اخیر به دلیل پرونده‌های متعدد کیفری اتهامات زیادی متوجه اوست در حال حاضر ترجیح می‌دهد در مناظره‌های انتخاباتی حضور نداشته باشد، ولی به جای آن به دیدار کارگران صنعت خودرو در ایالت میشیگان برود.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی و از مخالفان سرسخت دونالد ترامپ عدم حضور او در مناظره دوم جمهوری خواهان را به ترسیدن برای حضور در مناظره‌ها و رقابت با وی و سایر نامزد‌های انتخاباتی تفسیر کرد.

وی در بخشی از مناظره خود خطاب به ترامپ گفت: «تو این چیز‌ها را نادیده می‌گیری، و بگذار من به تو بگویم که قرار است چه اتفاقی بیفتد. به این کار ادامه بده، دیگر هیچ کس اینجا تو را دونالد ترامپ خطاب نمی‌کند. ما به تو می‌گوییم اردک دونالد.» کنایه‌ای به ترامپ که در واقع او را دانلد داک، شخصیت محبوب شرکت والت دیزنی نامید. 

دونالد ترامپ، اما در این حین در تلاش است تا نظر کارگران را به خود جلب کند. جو بایدن می‌گوید وی در میان قشر کارگر در آمریکا طرفدارانی دارد و از این رو ترامپ در تلاش است تا در میان این قشر از جامعه آمریکا نیز نفوذ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
ترامپ باید اعدام گردد اعدام انقاابی این قاتل وجانی باید اعدام گردد خدایا وسایلی فراهم کن تا خودم اعدام انقلابیش کنم تاشوددرس عبرت برای دیگر ترویستها او یکی از شریف ترین انسانهای زمان را شهید کرد او ده نفر انسان پاک را دریک ترور شهید کرد هرموقع اسم ترامپ را میشنوم عصابم به هم مبریزد نباید این احمق دیوانه در روی رمین زندگی کند مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار