پیام آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان به همایش سالک الی الله

آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان به همایش سالک الی‌الله؛ تبیین سیره و اندیشۀ اخلاقی، تربیتی و مهدوی مرحوم آیت‌الله ناصری پیامی فرستاد.

 رئیس حوزه علمیه اصفهان در این پیام که در حاشیه همایش سالک الی‌الله؛ تبیین سیره و اندیشۀ اخلاقی، تربیتی و مهدوی مرحوم آیت‌الله ناصری قرائت شد آورده است: یک سال از ارتحال عالم عامل و سالکِ الی‌الله، آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری «رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» می‌گذرد، که با همّت جمعی از شاگردانِ وی در بنیاد علمی‌فرهنگی هاد، که از زمرۀ باقیات صالحات آن عالم بزرگوار است، همایشی در تبیین سیره و اندیشۀ اخلاقی، تربیتی و مهدوی آن عالم وارسته برپا گشته و از آثار و تألیفات ایشان نیز رونمایی می‌شود.


در ادامه این پیام آمده است: شخصیّت علمی و عملی حضرت آیت‌الله ناصری «اعلی‌الله‌مقامه» در جوار مضجع مطهّر و نورانی حضرت مولی‌الموالی، امیرالمؤمنین «علیه‌افضل‌صلوات‌المصلّین» در حوزۀ علمیّۀ مقدّسۀ نجف اشرف و تحت تربیت اساتید عالیقدر و شامخ آن حوزۀ مبارکه شکل گرفته است.


آیت الله مظاهری در این پیام آورده است: این عالم واصل، چنانکه همگان می‌دانند یکی از شیفتگانِ دلباختۀ حضرت، ولی ّعصر و صاحب امر، بقیة‌الله‌الأعظم «ارواحنا و ارواح‌العالمین لتراب مقدمه‌الفداء» بودند و در این عرصه، عاشق صادقی بود که گواهش در دلِ سوخته و چشم اشک‌بار و بیانِ همواره آمیخته با ذکر یار و مهم‌تر از این‌ها، عمل خالصانۀ ایشان نمایان گشته بود. این روحِ عطش‌ناک انتظار و این شیوۀ مرضیۀ ایشان نیز برای همۀ منتظران مهدی موعو «عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف» سازنده و آموزنده بود و شیفتگی و انتظار آنان را می‌افزود.


در این پیام آمده است: پیشگاه خداوند تعالی، علوّ درجات آن عالم ربّانی را مسألت کرده و توفیقات و سعادت همۀ شما شرکت‌کنندگان در همایش تبیین سیرۀ این عالم درس‌آموز را خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.