رهبر انصارالله: برای آزادسازی فلسطین در کنار محور مقاومت هستیم

رهبر انصارالله یمن گفت: بر ایستادن خود در کنار ملت فلسطین و محور مقاومت و تلاش برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی تاکید می‌کنیم.

سیدعبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در جشن باشکوه صد‌ها هزار یمنی به مناسبت سالگرد ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) گفت: لابی یهودی صهیونیستی و دنباله‌رو‌های آن و در راس آن‌ها آمریکا و اسرائیل علیه ارزش‌های فطری جنگ به راه انداخته‌اند و جنایت همجنسگرایی را ترویج می‌کنند و حتی به تبلیغ رابطه انسان با سگ و گربه بیشتر از رابطه آن با خانواده‌اش می‌پردازند.

الحوثی خاطرنشان کرد: تبلیغ انحراف جنسی (همجنسگرایی) که سازمان ملل، آمریکا، اسرائیل و نظام‌های اروپایی آن را پذیرفته و تبلیغ می‌کنند، تلاشی در راستای فروپاشی جامعه بشری و گرفتن کرامت انسانی از انسان با هدف سلطه بر اوست.

رهبر انصارالله با اشاره به ادامه شرارت‌ها و فسادافکنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌رو‌های آن‌ها به سرکردگی لابی صهیونیسم جهانی بر اهمیت آگاه سازی ملت‌ها برای عمل به مسئولیت خود در مقابله با این هجمه آشکار تاکید کرد.

الحوثی خاطرنشان کرد: شاهد خصومت و دشمنی آشکار و علنی آمریکا و اسرائیل با اسلام هستیم و به همین سبب مسلمانان باید به مقابله با آن‌ها بپردازند.

وی افزود بزرگداشت سالروز میلاد شریف نبوی (ص) بر پایبندی آن‌ها به رسالت اسلامی و قرآن کریم و رسول اکرم (ص) تاکید دارد.

رهبر انصارالله تصریح کرد: ملت یمن از دهه‌ها ظلم و نبود طرح متمدنانه به سبب دخالت دشمنان خارجی رنج کشیده‌اند. هدف از تجاوز به یمن این بود که مردم را از داشتن طرح انسانی منع کرده و یمن را تحت بند هفتم منشور سازمان ملل (که مجوز دخالت نظامی را صادر می‌کند) قرار می‌دهد. دشمنان یمن در شرایط فعلی و اشغال بخش‌هایی از خاک یمن برای تجزیه و جداسازی بخش‌های دیگری از آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: بر پایبندی خود به شراکت ملی و مفهوم شورا و وحدت ملت یمن تاکید کرده و استبداد را نمی‌پذیریم. ائتلاف متجاوزان را نصیحت می‌کنم، تجاوز و تعدی به ملت یمن و محاصره آن‌ها را پایان داده و از سیطره بر ثروت‌های نفتی دست بردارد. ادامه جنگ و اشغالگری و محاصره قطعا به زیان ائتلاف متجاوزان خواهد بود. این ائتلاف باید به تلاش‌های صلح که سلطان نشین عمان انجام می‌دهد، تن در دهد. بر ایستادن خود در کنار ملت فلسطین و محور مقاومت و تلاش برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی تاکید می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۵۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
انصارالله یمن حوثی های یمن بخشی از هویت ملی ساسانیان در شبه جزیر عرب هستند انانی که اینک در برابر ارتش تا دندان مسلح سعودی با یک قواره لباس و یک شمشیر مردانه ایستادگی کردن و انان را زمین گیر با انکه امروزه از دنیای عرب مخصوصا سعودی ها بی مهری دیدن اما نسبت به مسله فلسطین احساس مسولیت کرده و با انکه سران محترم حماس که در جنگ سوریه همراه ال سعود با گروههای تکفیری یودن اما امروزه مردانگی به خرج داد تا نشان دهند که روحیه جوانمردی را از ایرانیان عهد باستان به ارث بردن درود بر انان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
عالی
آخرین اخبار