درگیری پلیس فارس با قاتل مسلح متواری/ ۲ نفر به قتل رسیدند

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فارس ازدرگیری مامورین پلیس با قاتل مسلحی که امروز پس از کشتن ۲نفر و مجروح کردن ۳نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس از درگیری مامورین پلیس با قاتل مسلحی که حوالی ظهر امروز پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است ظهر امروز یک نفر با اسلحه کلاش دو شهروند بی گناه را در شهرستان فراشبند به قتل رسانده و متواری می‌شود.

در ادامه و پس از اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه مطلع شدند مرد قاتل ۳۲ ساله بنا به دلایل نامعلومی مقابل ساختمان اداره آب شهرستان فراشبند و با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی می‌کند که در این حادثه متاسفانه ۲ نفر شهروند مرد (۳۵ و ۴۰ ساله) بر اثر اصابت تیر مستقیم به قتل می‌رسند و قاتل با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه به سمت کوه و باغات اطراف متواری می‌شود.

در ادامه درگیری و تعقیب و گریز فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین و ۲ نفر دیگر از کارکنان پلیس نیز مجروح و روانه بیمارستان می‌شوند.

گفتنی است کارکنان مجروح در بیمارستان بستری و حال مزاجی آنان رضایت بخش است. 

بلافاصله اقدامات و تدابیر لازم برای دستگیریِ قاتل مسلح با هدایت و حضور میدانی سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان و اعزام تیم‌های زبده پلیس به صورت ویژه در دست اقدام بوده و تاکید می‌شود با هرگونه شرارت و ناامنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

اخبار تکمیلی در خصوص دستگیری و مجازات قاتل جنایتکار متعاقباً اعلام خواهد شد.

برچسب ها: پلیس فارس ، قاتل مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.