فرمانده سپاه کازرون:

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی جهت بیعت مجدد با شهدا در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: اجتماع بزرگ رزمندگان و جوانان بسیجی نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان کازرون با حضور مسئولان این شهرستان در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام برگزار می‌شود.

 او ادامه داد: این برنامه همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۷ در خیابان قدمگاه مرقد مطهر شهدای گمنام شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: در این مراسم مسئولان و شرکت‌کنندگان با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام کازرون اقدام به غبارروبی و عطرافشانی می‌کنند و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) خواهند کرد.

 او با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران نباید فراموش شود، تاکید کرد: احترام باید به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، وظیفه همگان است و امروز اگر در جهان نام ایران و ایرانیان می‌درخشد به برکت فداکاری‌های و رشادت‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار