همایش نسل ماندگار ۲ در شیراز برگزار شد

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، همایش «نسل ماندگار ۲» به منظور تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، همایش «نسل ماندگار ۲» به منظور تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به‌همت حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز شامگاه دوشنبه، ۳ مهرماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

احمد جعفری، فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها و رشادت‌های رزمندگان سپاه اسلام و یادآور پدیده‌ای اعجاب انگیز ملت بزرگ ایران در برابر تمامی قدرت‌های شیطانی بود.

او افزود: گرچه دفاع مقدس و جهاد بعد از آن ۸ سال هم ادامه پیدا کرد، امّا آن ۸ سال یک دوران مشعشع، نورانی و به تعبیر رهبر انقلاب پرخادقه و پرفایده برای دیروز، امروز و فردای ما بود و باید بتوانیم به درستی آموزه‌های آن به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

جعفری با اشاره به برگزاری همایش نسل ماندگار اظهار کرد: هدف از این مراسم و ۱۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس به‌همت سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز، شناخت درست مفاهیم و معارف دفاع مقدس و انتقال آن‌ها به نسل بعدی است.

او با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین درباره دفاع مقدس به ۴ سؤال اشاره کردند و فرمودند باید بدانیم دفاع در برابر چه کسانی صورت گرفت، مدافعان چه کسانی بودند، از چه چیزی دفاع شد و آثار و دستاورد‌های این دفاع چه بود لذا باید با پاسخ به این سؤالات به شبهات مطرح شده در خصوص دفاع مقدس پاسخ درست و منطقی داد تا شناخت درستی از دفاع مقدس را به نسل جدید ارائه دهیم.

برچسب ها: دفاع مقدس ، همایش ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.