شفیعی خبر داد؛

اهدای ۱۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در کازرون

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون گفت: تعداد ۱۰۰ بسته تحصیلی شامل کیف مدرسه و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار توزیع شد.

محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در یک اقدام فرهنگی تعداد ۱۰۰ بسته تحصیلی شامل کیف مدرسه و نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار اهدا شد.

 او اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی در جهت ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی است که با توجه به وضعیت اقتصادی امروز جامعه بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته است.

 مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون، فراهم کردن ملزومات اولیه دانش آموزان کم برخوردار را از اقدامات جامعه مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون دانست و گفت: امروز با توجه به شرایط مالی خیلی از خانواده‌ها که حداقل وسایل موردنیاز مدرسه را نمی‌توانند برای فرزندانشان تهیه کنند، این اقدام موجب دلگرمی و دلخوشی خانواده‌ها و فرزندانشان می‌شود.

 شفیعی به دستگیری از نیازمندان و مستضعفان اشاره و تصریح کرد: این خصلت نیکو آثار و نتایج ارزشمندی در پی دارد.

او با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری در شرع مقدس اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است، تصریح کرد: کمک به نیازمندان به عنوان یک وظیفه مهم اجتماعی قلمداد می‌شود که همگان باید نسبت به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

 مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون بیان کرد: رسیدگی به خانواده‌های کم درآمد و آسیب پذیر از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود که با در دستور کار قرار گرفتن امر رهبری امروز با افتخار و مباهات شاهد حرکت‌های عظیم همدلی و مواسات در ساختار بسیج مردمی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.