سال تحصيلي جديد با مدرسه جديد در جنوب سیستان و بلوچستان

۷۲ کلاس درس جدید، هدیه خیرین به دانش آموزان در جنوب استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

 احمدعلی سرحدی رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت:در شهرستان چابهار امسال ۵۵ هزار نفر دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند که برخی از این دانش آموزان که بیشتر در مناطق کم برخوردار و‌حاشیه شهر چابهار هستند، سال جدید را در مدارس تازه تاسیس و با تجهیزات کامل آغاز میکنند.

وی اظهارکرد: امسال همزمان با اول مهرماه که آغاز سال تحصیلی دانش آموزان است شش مدرسه که در مجموع ۷۲ کلاس است، در مناطق کم برخوردار چابهار به بهره برداری رسید تا دانش آموزان بتواند امسال و سال‌های آینده در یک فضای آموزشی استاندار مشغول به تحصیل باشند.

وی افزود: یکی از این مدارس که امروز به بهره برداری رسید، مدرسه خیر ساز پویانه علم (رسالت) در منطقه عثمان آباد چابهار است که سالهاست دانش آموزانش از داشتن یک فضای آموزشی استاندارد بی بهره بودند.

وی افزود این مدرسه در کمتر از دوسال ساخته شد و امروز در اولین روز از سال تحصیلی برای بیش از ۵۰۰ نفر دانش آموز دختر، افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس آموزش و پرورش چابهار عنوان کرد: از آنجایی که سال به سال بر تعداد دانش آموزان چابهار افزوده میشود، این شهرستان همچنان نیازمند مدارس و‌کلاس‌های درس بیشتر است، که امیدواریم بتوانیم با همراهی خیرین و همکاری سازمان نوسازی مدارس، بخشی از کم بود فضای آموزشی در چابهار رو جبران کنیم.

برچسب ها: کلاس درس ، سال تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار