رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان:

۱۰ دستگاه مینی‌بوس دو درب به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان اضافه می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: ۱۰ دستگاه مینی‌بوس‌ دو درب در حال پلاک‌گذاری است تا در هفته‌های آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شود.

سعید نجفی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه ۱۰ دستگاه مینی‌بوس دو درب به ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان اضافه می‌شود، گفت: این مینی‌بوس‌ها که ۱۸ نفره هستند در راستای افزایش تعداد و ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی وارد چرخه مسافربری شهر خواهند شد.

وی تصریح کرد: این مینی‌بوس‌ها مطابق مصوبه شورا در مسیرهای مشخصی فعالیت خواهند کرد که در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه از هفته‌های گذشته نیز ۲۳ دستگاه ون به ناوگان شهری اضافه شده است، اضافه کرد: سال گذشته ۴۱ اتوبوس با خرید ۱۸ اتوبوس از یک شرکت و ۲۳ اتوبوس از یک شرکت خودروساز دیگر وارد ناوگان حمل و نقل شهری شد.

نجفی اضافه کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان نزدیک به دو دهه به لحاظ نوسازی راکد مانده و طی این مدت هیچ وسیله نقلیه جدیدی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان نشده بود که با اضافه شدن این خودروها جان تازه‌ای در این سیستم دمیده شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان همچنین در ارتباط با ساعت کاری اتوبوس‌ها در فصل پاییز، گفت: فعلا ابلاغیه‌ای در این زمینه صورت نگرفته است اما احتمالا از هفته‌های آتی به علت غروب آفتاب ساعت کاری نیم ساعت کاهش پیدا کند یعنی سرویس های اتوبوس از ساعت ۶ و نیم صبح تا ۲۰ فعال باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.