احمدی جابری:

در عرصه دیپلماسی مسیر‌های خوبی برای نظام گشوده شده است

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: به تعبیر رهبری نظام به قله نزدیکیم و نبایستی خسته و ناامید گردیم.

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهرک گلستان گفت: با تاسی شهدا و فرامین رهبری نظام با جهاد تبیین و روشنگری و با حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب مسیر پیشرفت و توسعه کشور فراهم کنیم. 

این مقام سپاهی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برهه حساسی از دوران انقلاب و مملکت ماست گفت: قطعا جوانان امروز راه جوانان دفاع مقدس ادامه دهند راه پیشرفت و پیروزی و گشایش در ابعاد مختلف نمایان می‌شود. 

او با بیان اینکه در رویداد‌های مختلفی بر دشمنان پیروز شدیم گفت: در عرصه دیپلماسی، مسائل سیاسی و جبهه مقاومت مسیر‌های خوبی برای نظام گشوده شده است و امیدواریم با بصیرت و هوشیاری مردم بر مشکلات فائق آییم. 

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: باید همواره برای پیشرفت و توسعه کشور در جهت آبادانی و خدمت به جامعه تلاش دوچندان داشته باشیم تا در مسیر جهاد تبیین و امید آفرینی زودتر به نتیجه برسیم.

اجرای ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس توسط مراکز بسیج / برپایی نمایشگاه اسوه بسیج 

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در ادامه از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی هفته دفاع مقدس توسط پایگاه و حوزه‌های بسیج سپاه فوق در منطقه شمال غرب شیراز خبرداد.

سرهنگ احمدی جابری گفت: هفته دفاع مقدس امسال از فردا جمعه ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه بابرگزاری برنامه‌های مختلف بسیج توسط پایگاه‌ها و مراکز بسیج در سطح محلات، ادارات و آموزش وپرورش برگزار می‌شود. 

او با اشاره به اینکه در اولین روز هفته دفاع مقدس جمعه ۳۱ شهریور با برگزاری نمایشگاه اسوه با حضور ۱۳ پایگاه بسیج برتر در عرصه‌های مختلف در محل نمازخانه جمعه شهرک گلستان به نمایش گذاشته می‌شود گفت: برگزاری یادواره شهدای مختلف از جمله یادواره ۳۳ شهید جوادیه، سلسله نشست‌های جهاد تبیین، عطر افشانی قبور شهدای منطقه شمال شیراز از دیگر برنامه هاست. 

این مقام سپاهی تصریح کرد: تجلیل و سرکشی از ۱۱۰ خانواده شهید در ایام هفته دفاع مقدس، برگزاری میقات صالحین، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس شرک گلستان، اجرای روایتگری و شهدای دفاع مقدس در سطح مدارس برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و گرامیداشت روز سرباز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال می‌باشد. 

سرهنگ احمدی جابری تصریح کرد: توزیع بسته‌های لوازم التحریر در بین مدارس برای دانش آموزان بی بضاعت، اجرای زنگ مقاومت و ایثار در سطح مدارس محدوده، اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی از برنامه هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار