مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان کشور در مشهد برگزار شد

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان کشور در بخش جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر در مشهد به پایان رسید.

مجید طهوریان عسکری رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: در سبک دانهیل این مسابقات در بخش جوانان محمدرضا حاتمی، سینا حسین پور از هیات لواسان و داریوش کامرانی فر از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: در بخش بزرگسالان نیز حسین زنجانیان اول شد، طا‌ها قابلی دوم و امین نجفی به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار داشت: دیروز نیز در بخش کراس کانتری در رده سنی جوانان سینا ربیعی و سید حسن سجادیان از تیم آتاویتا تهران اول و دوم شدند و صدرا اکبرزاده از هونامیک مشهد مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در رده سنی امید کراس کانتری نیز اسماعیل فاطمه کرده، بنیامین فنایی و امیرحسین رجایی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان این رشته هم فرشید صالحی از تیم آتاویتا، فراز شکری از تیم آکادمی ملی فراز و اسماعیل فاطمه کرده از تیم رعد پدافندهوایی ارتش به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

طهوریان افزود: مسابقات کراس کانتری جوانان به طول ۱۵ کیلومتر و امید و بزرگسالان به طول ۲۵ کیلومتر و مسابقات بخش دانهیل به طول ۲ کیلومتر در پارک خورشید مشهد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.