برگزیدگان چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری دختران کشور معرفی شدند

برترین‌های چهارمین المپیاد کشوری استعداد‌های برتر دوچرخه‌سواری دختران در رده سنی متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ روز پنجشنبه طی مراسمی در مشهد معرفی شدند.

 چهارمین المپیاد کشوری استعداد‌های برتر کشور در بخش دختران طی روز‌های یکم و دوم شهریورماه در بوستان «ریحانه» مشهد با حضور رکاب زنان دختر از ٢٣ استان کشور برگزار شد.

مجید طهوریان رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در این مسابقات ۶۴ رکاب زن از ۲۳ استان در چهار رده سنی متولدین سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ به رقابت پرداختند.

او افزود: در رده سنی متولدین سال ۸۶، «آلا صالح ریاحی» از استان اصفهان اول و «پرستو آبسالان» از استان آذربایجان شرقی دوم شد و «درسا رحمانی» از استان کردستان و «ناهید عرب» از استان خراسان جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی ادامه داد: در رده سنی متولدین سال ۱۳۸۷ نیز «زهرا زارع» از استان آذربایجان شرقی و «عرفانه جمشیدیان» از استان اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و «سلما سیف» از استان همدان و «آیه رستمی» از استان کرمان به صورت مشترک سوم شدند.

طهوریا بیان کرد: در گروه متولدین سال ۱۳۸۸، «ناروین زینالی» از استان آذربایجان شرقی و «آنیتا محسنی» از استان کرمان به ترتیب بر سکو‌های اول و دوم ایستادند و «فاطمه روزبهانی» از استان همدان و «پرنیا وکیلی» از استان کردستان سوم شدند.

او تصریح کرد: در گروه سنی متولدین سال ۱۳۸۹، «رها باجبان» از استان قزوین اول شد، «ریحانه عباس‌پور» از خراسان رضوی رتبه دوم را کسب کرد و «ستایش مسلگی» از استان همدان و «آیناز ظفرمند» از استان ایلام به صورت سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.