شناسایی و رفع ۷۰ نقطه حادثه‌خیز در کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان نقاط حادثه‌خیز درون شهری را در سال ۱۴۰۱، ۱۳۹ نقطه دانست و گفت: ۷۰ نقطه حادثه‌خیز در کرمان شناسایی و رفع شده است.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی ۲۸ شهریور ماه در شورای راهبری کاهش تصادفات استان کرمان گفت: طی سال جاری ۶۰ درصد مصوبات شورای ترافیک این استان به مرحله اجرایی رسیده که نشان از همیاری و همکاری اعضا بوده و پیش‌بینی ما بر این است که تا انتهای سال، بیش از ۷۰ درصد مصوبات اجرا شوند.

او افزود: جمعا در ۲۳ شهرستان استان کرمان، ۱۰۵ جلسه شورای ترافیک از سوی فرمانداران اجرا شده که بیشترین تعداد جلسات را سیرجان و بافت با ۶ مورد و کمترین جلسه را شهربابک و فاریاب با دو مورد داشته اند. 

موسوی، نقاط حادثه‌خیز درون شهری را در سال ۱۴۰۱، ۱۳۹ نقطه دانست و گفت: ۷۰ نقطه حادثه‌خیز استان یعنی ۵۱ درصد نقاط حادثه‌خیز شهر‌ها رفع شدند و ۶۹ نقطه باقیمانده که طبق برنامه دوساله بوده و باید رفع و به اتمام برسد. 

معاون عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: سال جاری ۶۹ نقطه حادثه‌خیز شناسایی و در دستور کار داشته‌ایم که ۳۳ نقطه رفع شده و ۳۶ نقطه در حال اجراست. 

موسوی در خصوص وضعیت ناوگان حمل و نقل استان نیز گفت: ۳۹۲ دستگاه اتوبوس درون شهری فعال و ۱۸۶ دستگاه اتوبوس فرسوده داریم که باید از رده خارج شوند و متوسط سنی اتوبوس‌ها ۱۶ سال است. 

او اظهار داشت: در حوزه تاکسی‌های درون شهری مجموعا ۷ هزار و ۴۴ دستگاه فعال و ۵ هزار و ۵۹۱ دستگاه فرسوده است که باید جایگزین شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار