مدیر لونا پارک عزل شد

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس در پی رعایت نکردن مقررات و شئونات اسلامی در شهربازی لونا پیامی صادر و اعلام کرد: مدیر لونا پارک عزل شد.

سید علی سید نصیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس در پی رعایت نکردن مقررات و شئونات اسلامی در شهربازی لونا پیامی صادر کرد.

او در پی عمل ناشایست مجموعه لونا پارک، این اقدام را محکوم کرد و گفت: نمی‌گذاریم خدشه‌ای بر نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

 مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس اظهار کرد: هنوز خون پاک شهدای نورآباد خشک نشده است، جای بسی تاسف است، که چگونه افرادی می‌توانند اینگونه نسبت به آن همه تقدس و معنویت بی تفاوت و بی بهره باشند.

او ادامه داد: شرم باد بر آنانکه از جان باختن سربازان عزیز و پاک این کشور شاد می‌شوند و این اتفاق تلخ را مجالی برای عقده گشایی خود می‌دانند.

نصیری تصریح کرد: بدانید که شهدا آنچنان بر دل‌ها حکومت می‌کنند که هیچ کسی نتواند خدشه‌ای بر آن وارد کند، اما افسوس به حال کسانی که اینگونه خود را در چشم حق طلبان خوار و ذلیل می‌کنند.

رهبر عظیم الشان انقلاب می‌فرمایند: من این سرزمین را یک سرزمین مقدس می‌دانم. اینجا نقطه‌ای است که ملائکه الهی که شاهد فداکاری مخلصانه این شهدای عزیز بودند، به اینجا تبرک می‌جویند. اینجا متعلق به هر کسی است که دلش برای اسلام و قرآن می‌تپد. اینجا متعلق به همه ملت ایران است. همین جمله کافی است که بدانید غیرت و غیرتمندی همچنان پابرجاست و ما در برابر خط قرمز‌های ایران و اسلام خواهیم ایستاد.

 سید علی سید نصیری همچنین گفت: نمی‌گذاریم آرمان‌های دفاع مقدس جولانگاه افراد بی بصیرت شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در ادامه مطالب خود عنوان کرد: اینجانب نیز خود را مکلف می‌دانم از اینگونه حرکات که متاسفانه مسبوق به سابقه نیز هست اعلام انزجار نمایم و با توجه به رعایت نکردن مقررات و شئونات اسلامی در شهربازی لونا پارک بدین وسیله مدیر لونا پارک که به عنوان نماینده سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در مجموعه مستقر بوده عزل شده و همچنین پیگیر عزل مدیر داخلی سرمایه گذار خواهم بود و مراحل و پیگرد قانونی اعمال خواهد شد.

 پیام متولی مجموعه لوناپارک در پاسداشت ارزش‌های اسلامی 

همچنین متولی مجموعه لونا پارک طی پیامی بر پاسداشت ارزش‌های اسلامی و مقابله با هنجار شکنی در موضوع عفاف و حجاب تاکید کرد.

 آماده سازی و فضا سازی مجموعه لونا پارک بعد از چند سال تعطیلی برای همه خانواده‌ها و مردم شهر شیراز خبری مسرت بخش بوده و هست. 

نادیده‌انگاری حجاب توسط عده‌ای قلیل از جامعه به حربه‌های مختلف رفع محدودیت‌ها و تبعیض جنسیتی، قطعاً بخشی از نقشه فریبکارانه دشمنان است، که مبارزه و مقابله با آن عزمی همه‌جانبه و تمام‌عیار را می‌طلبد که نه‌تن‌ها حکومت و نهاد‌های حاکمیتی، بلکه فرد فرد جامعه در قبال آن مسئول هستند. فضای لونا پارک فضای شاد و مفرح برای تمامی سنین است، اما با رعایت قوانین و مقررات اسلامی.

سرمایه گذار این مجموعه در پیام صادر شده؛ توضیحاتی در خصوص حضور مردم در لونا پارک داد و گفت: برای آزمایش و بازبینی دستگاه‌های بازی، لونا پارک برای ساعاتی بازگشایی شد که با هجوم مردم در پارک میزبان آنان شدیم و به هیچ عنوان افتتاح رسمی نبوده است.

همچنین با توجه به کلیپ‌های پخش شده در فضای مجازی و حواشی پیش آمده باید گفته شود که در بخش نقاشی‌های روی دیوار هیچگونه حاشیه‌ای وجود نداشته و فقط یک قسمتی از نقاشی‌ها توسط مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس پاک شد. تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در خدمت خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شریف ایران باشیم و با تمام توان با هنجارشکنی‌ها مقابله خواهیم کرد.

 همچنین عکس شهید سلیمانی و شهید ابراهیم هادی بر روی دیوار‌های لونا پارک به صورت ویژه طراحی خواهد شد. اینجانب امید آن دارم با تلاش و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های موجود در کنار مشارکت مردم بصیر و ولایتمدار شهر شیراز الگویی برای دیگر شهر‌ها در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ایرانی
۱۵:۱۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
هر چیزی جایی دارد هر جایی با توجه به کاربردش احترامی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
اگر خون گریه کنیم رواست..اگر از این درد بی حجابی بمیریم رواست...خون شهدا دامنتون رو خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بعد از این همه خطا تو کشور و دونستن قانون فقط عزل فایده نداره تمام درآمد روز بازگشایی رو ازشون سلب کنید و ملزم به رعایت قانونشون کنید و اگر باز اتفاقی افتاد جریمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
باید جریمه سنگین بشن تا بفهمن کشور بی در و پیکر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
سلام خدا خیرشون بده که فرد خاطی رو عزل کردند، ان شاءالله نوبت به متخلفان دیگر هم شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
باتوجه به اینکه امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا هستیم خواهشمندیم نگذارین عناصر ضد خدا و داعشی با بیحجابی و پاگذاشتن بر خون شهدا محیط های تفریحی را خراب کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
چرا بنده خدا عزل کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
برو ببین چی کار می کردن توی مراسم تا بفهمی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام....عزل مدیر و برکناری سرمایه گذار که مشکلی رو حل نمیکنه.. یا مثلا .بستن رستوران به بهانه اینکه مشتری روسری به سر نداشته نتیجه ای جز افزایش بیکاری نداره...اینطوری امنیت سرمایه گذاری هم‌ توی کشور پایین میآد و مشکلات اقتصادی عمیق تر میشه...باید کار فرهنگی کرد و شیوه های نوین و خلاقانه برای تبلیغ حجاب اختیاری در نظر گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
اولا سرمایه‌گذار بر کنار نشده و مدیر برکنار شده ثانیا اون مراسم رو با اون موسیقی کذایی و نورپردازی رو مدیر تدارک دیده و زمینه هاش رو فراهم کرده ثالثا طبق قانون کشور همه صاحبان کسب و کارها باید به مشتریانشون تذکر بدهند تا پوشش خودشون رو رعایت کنن و اگه گوش نکردند بهشون خدمترسانی نکنند رابعا علاوه بر کار فرهنگی باید با این هنجارشکنی ها هم برخورد کرد...
France
خس
۱۴:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
راحت درشو تخته کنید که خواهید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
برید تو خود شیراز ببینید چه خبره تو عفیف آباد و مجتمع خلیج فارس...پس شهردار و استاندار هم باید عزل بشند دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
اگه بناست هرجا مردم خطا کردند مدیر را عزل کنید خود شما نیز باید عزل بشید....فرهنگسازی کنید نه عزل بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
بابافامیلاشومیخوادبیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
صاحبان کسب و کارها به مشتریاشون تذکر بدن نه اینکه با موسیقی ناحور و نورپردازی مثل پارتی ها زمینه رو فراهم کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
خیلی متاسفم طرز افکار پوچ
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۰۱:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
بسوزه پدر تزویر و ریا و حب پست و مقام