تولید دفتر مشق ارزان قیمت در آغاز سال تحصیلی جدید

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید دفتر مشق ارزان قیمت در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

امید نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با مشارکت یکی از درگاه‌های فروش اینترنتی و چاپخانه‌ای و با استفاده از کاغذ ایرانی از ابتدای شهریور ماه امسال ۳۸۰هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت ۶۰برگ و ۱۰۰ برگ تولید و به فروش رسیده و تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه خواهد داشت که با اینکار بخشی از نیاز دانش آموزان کشور مرتفع خواهد شد.

او تولید دفترچه با کاغذ ایرانی را برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات این مجموعه دانست و افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ناشر و تامبن کاغذ ایرانی، طرح روی جلد دفترچه‌های تولیدی نیز نماد‌های ملی و ایرانی است.

نیک نژاد با اشاره به امکان خرید اینترنتی در این طرح، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستیابی به خودکفایی کاغذ در کشور این شرکت موفق گردید سال گذشته ۷۰ درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش برای کتب درسی ۱۴ میلیون دانش آموز ایرانی را تولید و امسال هم بیش از ۸۵درصد کاغذ کتاب‌های درسی از تولیدات این کارخانه خواهد بود.

او با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم به ویژه رییس محترم جمهور و معاون اول ریاست جمهوری در تحقق شعار سال و تداوم تولید، برنامه خودکفایی در تولید کاغذ را برنامه‌ای ملی و اثر گذار خواند و از امادگی همه جانبه صنایع کاغذ مازندران در تحقق این هدف خبر داد.

نیک نژاد افزود:در ذیل برنامه‌های دولت مردمی در برداشتن بخشی از بار اقتصادی از دوش خانواده‌ها و حمایت و مساعدت بانک ملی بخشی از کاغذ مورد نیاز مناطق محروم بصورت رایگان تولید و تامین خواهد شد که در آینده در این زمینه اطلاع رسانی مفصل صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه، گفت: ما از این پس زبان گویای دولت در انعکاس بخشی از دستاورد‌های فرهنگی خصوصا در حوزه فرهنگ و نشر و کتاب بوده و این امر را وظیفه ملی و میهنی خود می‌دانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.