۸ کشته و مصدوم بر اثر برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در شیراز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: بر اثر برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک ۳ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.

عیدی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگا‌های ۴ فرهنگ شهر را به محل حادثه اعزام کرد.

 او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری زانتیا به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج شده و به تیر چراغ برق برخورد می‌کند.

عیدی پور تصریح کرد: بر اثر این حادثه، راننده و سرنشینان زانتیا که ۸ نفر بودند در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با همکاری عوامل اورژانس اقدام به کمک و امدادرسانی به افراد گرفتارشده می‌کنند.

او با بیان اینکه در این حادثه ۳ نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: مصدومان برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.