برقراری روزانه ۱۱۰۰ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ در اردبیل

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: اهالی استان روزانه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار می‌کنند.

مهری گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اردبیل در اولین ساعات خدمات ارزشمندی را به حادثه‌دیدگان و سانحه‌دیدگان ارائه می‌کنند تا شرایط مطلوبی را در احیا و بهبود بیماران انجام دهند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل می گوید: تلاشگران این عرصه با فوریت و در سریع‌ترین زمان بیماران را اعم از سکته قلبی، مغزی، قطع عضو و یا دیگر خدمات پزشکی را برای افراد مورد نظر انجام می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان امکان انتقال آن‌ها به مراکز بیمارستانی فراهم آید.

به گفته او، در استان اردبیل روزانه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار می‌شود که البته بخشی از آن‌ها مزاحمت‌های تلفنی است که در سال‌های اخیر تعداد آن‌ها کاهش یافته است.

مهری افزود: فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با ۶۰ پایگاه شهری و جاده‌ای آماده ارائه خدمات به بیماران، حادثه‌دیدگان و سانحه‌دیدگان جاده‌ای است که سعی بر این است تا در این پایگاه‌ها خدمات اولیه برای حادثه‌دیدگان ارائه شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل در ادامه گفت: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در قالب فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند و ما سعی می‌کنیم در کمترین زمان حادثه‌دیدگان را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارجاع دهیم.

مهری از ارتقای خدمات دیسپاچینگ فوریت‌های پزشکی خبر داد و افزود: از امسال شرایط خدمات‌رسانی به افراد خاص به ویژه ناشنوا فراهم شده تا با ارسال پیامک بتوانند خدمات متنوع اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی را دریافت کنند.

او بیان کرد: ما در فوریت‌های پزشکی با ۴۵۷ نفر نیروی تخصصی در خدمت حادثه‌دیدگان و بیماران استان هستیم تا با انتقال آن‌ها بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان خدمات مطلوبی را به آن‌ها ارائه کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.