ارائه خدمات درمانی شبانه‌روزی در بیمارستانی‌های اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا در ایام نوروز خدمات شبانه‌روزی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افشین فتحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات نوروزی بخش درمان اردبیل اظهار داشت:‌ با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال تصمیماتی در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران و گردشگران ورودی به استان اتخاذ شده است تا بتوانیم شاهد خدمات‌رسانی مطلوب و باکیفیت به مردم باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز بیان کرد: در این ایام خدمات شبانه‌روزی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ارائه داده شده و اورژانس 115 و اورژانس  بیمارستانی در آماده باش کامل خواهند بود.

فتحی با اشاره به تدارک آمبولانس‌های پشتیبان برای اورژانس  ١١٥ استان از فعالیت حداقل ٥ درصدی بخش خصوصی درمانی در ایام تعطیل و فعالیت تمام وقت و با تمام ظرفیت بخش‌های دیالیز خبر داد و افزود:  مقرر شد اتفاقات و وقایع فوری و حیاتی مطابق دستورالعمل‌ها در اسرع وقت به مسئولان امر و وزارت بهداشت گزارش داده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر افزایش توان و کیفیت خدمات در اورژانس‌ها بیان کرد: کلینیک‌های ویژه در ایام تعطیل برقرار شده و مراکز بهداشتی درمانی منتخب در استان در حوزه روستایی توسط مرکز بهداشت استان فعال خواهند بود.

انتهای پیام/ع

آماده باش اورژانس اردبیل در تعطیلات عید نوروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.