ارائه خدمات فرهنگی به مسافران نوروزی استان اردبیل

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ایام عید نوروز خدمات فرهنگی به مسافران و گردشگران ورودی به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت‌الاسلام عبدالحمید واعظی ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در نشست هم اندیشی ائمه جماعات شعبات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: ائمه جماعات همیشه کنار اعضا، پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند و تلاش و جدیت بر این است تا خدمات مناسب و مطلوبی به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از غیبت کبری روحانیون شیعه با زهد، تقوی، علم و بصیرت کامل راه ائمه اطهار را ادامه داده‌اند، تصریح کرد: روحانیون همیشه در کنار مردم و پابرهنگان از اسلام اصیل دفاع کرده و برای مردم نقش پدرانه داشته‌اند.

واعظی با بیان اینکه نتیجه زحمات روحانیون منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: ائمه جماعات نقش ویژه‌ای در ترویج اخلاق و مسائل دینی دارند و نقش فرهنگی در شعبات جمعیت هلال احمر استان دارند که در ایام عید نوروز نیز خدمات فرهنگی به مسافران ورودی به استان ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: ائمه جماعات به دلیل اعتماد اقشار مختلف مردم به آنها همواره در ترویج فرهنگ هبه و وقف پیشتاز بوده و هستند.

بهرام غیبی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل ائمه فرهنگی را بازوان فرهنگی و مذهبی خود می‌داند، اظهار کرد: حضور روحانیون در کنار داوطلبان و نجاتگران جمعیت هلال احمر توانسته است اهداف بشردوستانه این جمعیت را بیش از پیش توسعه دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: فرایض دینی در شعبات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در اولین وقت ادا می‌شود بنابراین حضور ائمه جماعات در این شعبات ضروری است.

انتهای پیام/ع

ترویج فرهنگ هبه و وقف به مردم توسط ائمه جماعات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.