مدیر عامل آبفای استان ایلام:

طرح آبرسانی به مجتمع داجیوند هلیلان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می رسد

مدیر عامل آبفای استان ایلام گفت: طرح آبرسانی به مجتمع داجیوند هلیلان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می رسد.

پرویز ناصری، مدیر عامل آبفای استان ایلام گفت:  در سنوات گذشته روستا‌های مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بودند، لذا جهت بهبود و ارتقا آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل: حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث خط انتقال بطول بیش از ۱۰ کیلومتر و احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتنی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، تصریح کرد:کار احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی به اتمام رسیده، از ۱۰ کیلومتر خط انتقال پیش بینی شده بیش از ۷ کیلومتر با لوله به قطر ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیمتری اجرا و حدود ۶۰۰ متر خط انتقال برق نیز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر اینکه برای فاز اول این پروژه اعتباری به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در فاز اول، جمعیتی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر و در فاز دوم که ان شالله در آینده نزدیک شروع به کار خواهیم نمود در مجموع جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ هزار نفر از نعمت آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

وی یاد آور شد: طی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌ی آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته است که بر آنیم تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت‌ها را افزایش داده و در ارائه‌ی خدمات مطلوب و آبرسانی به مردم شریف استان ایلام، گام‌های موثرتری برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.