مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور خبر داد

نظارت و دسترسی به آب پایدار در مرز مهران

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: اکیپ‌های کنترل کیفی صنعت آب و فاضلاب با حضور خود بر کیفیت آب توزیع شده از شبکه و تانکرها، نظارت لازم را دارند.

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور با اشاره به اینکه همه مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار دسترسی دارند، اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی، مدیریت و برنامه ریزی جدی اتفاق افتاده است که امروز شاهد این تغییر محسوس و این حجم از ارائه خدمات به زوار هستیم.

وی افزود: در کربلا شرکت آب و فاضلاب استان تهران مسئولیت خدمات رسانی را برعهده دارد و اقداماتی شامل، یک‌هزار دوش حمام، تامین آب سرویس‌های بهداشتی، کمک رسانی در توزیع آب بسته بندی شده و انتقال تانکر‌های سیار به شهر‌های زیارتی را پیش بینی کرده است.

وی مطرح کرد: شرکت آب و فاضلاب به‌عنوان یک شرکت خدمات رسان در همه مقاطع در شرایط سخت کاری نسبت به انجام وظایف خود واقف بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام نیز با اشاره به اقدامات این شرکت و آمادگی کامل برای خدمت رسانی با زائران حسینی، گفت: برای تامین آب شرب پایدار زوار اربعین از ۹ شهرستان استان تا مرز مهران، برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.

پرویز ناصری اظهار داشت: تأمین آب شرب موکب‌های سطح استان از نخستین نقاط ورودی به استان تا مرز بین‌المللی مهران با استفاده از مخازن و خطوط انتقال و همچنین استفاده از تانکر‌های آبرسانی سیار انجام می‌گیرد.

وی مطرح کرد: تأمین آب سرویس‌های بهداشتی، تامین آب محل اسکان موقت (زائرین) ۱۰۰ هزار نفری پارک جنگلی «چقاسبز» ایلام، نصب آب سردکن‌های مسیر و پایانه برکت، نصب دستگاه کلرزنی در محل قرارگاه اربعین پایانه مرزی وزارت نیرو، استقرار دستگاه یخ پولکی به مقدار پنج تن در شبانه روز، ساخت مخازن، ساخت خطوط انتقال آب و فاضلاب و احداث سپتیک فاضلاب پایانه مرزی مهران، فقط گوشه‌ای از عملکرد جهادی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.