اثر معکوس تحریم

ایران چهارمین تولیدکننده دستگاه‌های دورانی تولید محصولات پلیمری

با انحصار شکنی متخصصان، جمهوری اسلامی ایران در جمع چهار کشور تولید کننده ماشین آلات دورانی تولید محصولات پلیمری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آونگان پلاست اراک گفت: به دلیل پیچیدگی طراحی دوران منسجم ماشین آلات در حول محور‌های مختلف با اعمال عملیات حرارتی مواد اولیه و تولید قالب ها، طراحی و ساخت ماشین آلات دورانی خط تولید محصولات پلیمری تا پیش از این تنها در اختیار کشور‌های برزیل، چین و هند بود.

شفیعی گفت: این ماشین آلات با استفاده از توان و تخصص داخلی در شرکت آونگان پلاست اراک و با تأمین قطعات از ده‌ها شرکت داخلی طراحی و ساخته شده و قیمت نمونه داخلی ۵۰ درصد از نمونه‌های وارداتی ارزان‌تر است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت علاوه بر تأمین نیاز داخل صادرات مجموعه کامل این خطوط تولید به کشور‌های مختلف هم شروع شده و کشور‌های قرقیزستان و ارمنستان اولین مشتری‌های خط تولید دورانی محصولات پلیمری ایرانی هستند.

شفیعی گفت: به دلیل دوران مستمر قالب‌ها تزریق و تقسیم مواد اولیه مذاب به تمام قسمت‌های قالب به صورت یکسان صورت می‌گیرد و قابلیت تولید طیف گسترده‌ای از محصولات مقاوم، مستحکم و چند لایه پلیمری مانند مخازن نگهداری و حمل آب و اسید، سازه‌ها و احجام ترافیکی، تجهیزات پارکی و بازی کودکان، مبلمان شهری و محصولات مورد نیاز صنایع خودرو سازی و دریانوردی قابل تولید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.