موفقیت در تولید با طعم تحریم!

با خروج شرکت توتال فرانسوی از استان مرکزی و به بهانه تحریم‌ها، علاوه بر اینکه اجازه توقف تولید داده نشد، هم اکنون محصولات با کیفیت بالاتری به خارج صادر می‌شود.

مدیر عامل واحد صنعتی تولید انواع روانکار‌ها گفت: بعد از ترک شرکت فرانسوی در سال ۹۲، مدیریت این واحد صنعتی به دست متخصصان داخلی افتاد و امروز توانسته‌ایم علاوه بر انواع روغن‌های موتور، به تولید پنج نوع گریس دست پیدا کنیم.
رفیعی عنوان کرد: این کارخانه ظرفیت تولید ۳۰ هزار تن از انواع محصولات تولیدی را دارد که سال گذشته توانستیم تا ۲۴ هزار تن این ظرفیت را محقق کنیم.

مدیر تولید این کارخانه نیز گفت: با مشابه سازی و بومی سازی محصولات، حصار صادرات محصولاتی که شرکت فرانسوی اجازه تولید را نمی‌داد، شکسته شد و امروز بیش از ۱۵ نوع از محصولات خودرویی و صنعتی را تولید می‌کنیم.
شکران نعمتی افزود: این شرکت با اتکاء به توان داخلی، خوشبختانه علاوه بر ارتقاء کیفیت، در بسیاری از محصولات دست به تولید جدید زدند و پنج نوع محصول گریس را تولید کردند.
او ادامه داد: شرکت فرانسوی توتال هیچ زمانی اجازه‌ صادرات محصول را نمی‌داد، ولی امروز با توجه به نیرو‌های بومی کاربلد توانستیم، با تولید چندین محصول و صادرات به بازار‌های جهانی در راستای ارزآوری و اعتلای اسم کشورمان نقش داشته باشیم.

وی عنوان کرد: این مجموعۀ صنعتی در کنار کار و تلاش، با ارائۀ مشوق‌هایی، از خانواده و فرزندآوری حمایت می‌کند.
رئیس منابع انسانی این مجموعه‌ی روغن سازی نیز گفت: براساس سیاست‌های مدیران، از کارگرانی که نسبت به فرزندآوری اقدام کنند، برابر مقررات ۲۵ میلیون تومان هدیه بلاعوض و بسته‌ی معیشتی به مبلغ پنج میلیون تومان اهدا خواهد شد.
محمودی افزود: کمک هزینه ۳۰ میلیونی ازدواج، اهدا ۳۰ میلیون تومانی جهت تولد فرزند سوم به بالا و همچنین برای کمک خرج بهداشتی و حتی درمان ناباروری به صورت نقدی به کارکنان پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.