رهایی ۵٠ زندانی جرائم غیرعمد در دو ماه محرم و صفر از زندان

با همت مردم خیر و نیک اندیش استان درماه های محرم و صفر ۵٠ زندانی از زندان های استان آزاد شدند.

حجت الاسلام والمسلیمن سید عبد المهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان مرکزی  از آزادی پنجاه نفر از محکومین جرایم غیرعمد با همت مردم خیر و نیک اندیش استان درماه های محرم و صفر از زندان های استان خبر داد.

وی افزود: رقم کل بدهی محکومین آزادشده بیش از هفتاد و هفت میلیارد تومان بوده است ، که از این رقم پنجاه و شش میلیارد آن مربوط به پذیرش اعسار از سوی مراجع محترم قضایی می باشد. 
 
ایشان در ادامه اعلام کردند: با دعوت از شکات توسط مددکاران زندان ها و ستاد مردمی دیه استان، شاکیان بیش از نوزده میلیارد تومان از طلب خود را گذشت کرده اند. 
 
رئیس هیئت امنا ستاد مردمی دیه استان مرکزی در ادامه تصریح کرد:جهت آزادی این محکومین مبلغ یک میلیارد یکصد میلیون تومان از سوی خیران، ستاد دیه کشور و ستاد مردمی استان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.
 
همچنین مابقی بدهی محکومین آزاد شده در قالب پرداخت وام و آورده خود مددجویان به مبلغ نهصد میلیون تومان تامین و پرداخت گردیده است. 
 
رئیس کل دادگستری  استان درپایان عنوان کرد : در حال حاضر تعداد ١۴٠نفر محکوم جرائم غیرعمد در زندان های استان چشم انتظار آزادی هستندکه از هم استانی های عزیز درخواست که به همانند سنوات گذشته در این امر خیرخواهانه مساعدت و همکاری لازم را با ستاد مردمی دیه استان مرکزی داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.