مادر بزرگ اراکی سرمایه قلکش را به زندانیان هدیه داد

 مادر بزرگ اراکی که سادات هم هست با مراجعه به ستاد دیه استان مرکزی سرمایه قلکش را به زندانیان هدیه داد.

 مادر بزرگ اراکی که سادات هم هست ۷۵ سال از خدا عمرگرفته، در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با مراجعه به ستاد دیه استان مرکزی قلکی را که اندک اندک در آن پول جمع کرده بود را برای آزادی پدران زندانی که کودکانشان چشم انتظار آمدنشان هستند هدیه کرد.

به گفته محمد حسن حسین‌بیگی مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی، از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ نفر از محکومین جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد شده اند و در نظر است که تا پایان ماه رمضان ۱۰ زندانی دیگر آزاد شود.
 
حسین‌بیگی رقم بدهی این محکومین را ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پذیرش اعسار از سوی مرجع قضایی ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان بوده است. 

او بیان کرد: در حال حاضر ۱۴۰ نفر محکوم جرائم عیرعمد در زندان‌های استان وجود دارد که منتظر مساعدت مردم و خیرین استان هستند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته ۴۲۶ نفر از زندانیان استان به رقم بدهی ۲۰۰ میلیارد تومان آزاد شده اند و شکات به میزان ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گذشت داشته اند. 

او بیان کرد: سال گذشته از سوی ستاد دیه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است و پذیرش اعسار از سوی مرجع قضایی در این مدت ۱۶۹ میلیارد تومان و بانک‌های عامل ۶۰۰میلیون تومان تسهیلات پراخت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.