مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب چراغ راه هدایت و راهگشای توسعه است

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: مصوبات سفر دهه ۸۰ رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان چراغ راه هدایت و راهگشای توسعه استان است که مسوولان باید عزم خود را بر اجرای آن جزم کنند.

 

حاجی بارانی درازهی   اظهار کرد: یکی از خواسته‌های دیرین مردم سیستان و بلوچستان این بود که عرض ارادت خدمت رهبر معظم انقلاب داشته باشند و از نزدیک ایشان را زیارت و از بیانات معظم له بهره‌مند شوند که این مهم محقق شد و ما سپاسگزار هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر وحدت و یکپارچگی مردم و مذاهب تأکید فراوان داشتند که این توصیه به نفع ملت ایران است، اگر وحدت و یکپارچگی همیشگی باشد دشمنان در اجرای اهداف شومشان شکست‌خورده هستند.

معتمد طایفه دُرازهی تأکید کرد: کسی که امنیت و وحدت ملی را خدشه‌دار می‌کند قطعاً دشمن ملت به شمار می‌رود چرا که امنیت آرامش و آسایش برای ما مهم است و این امر در سایه وحدت، همبستگی و همدلی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب مبنی بر کوتاهی در اجرای مصوبات دهه ۸۰، گفت: این مصوبات راهگشای توسعه سیستان و بلوچستان بود که اگر مسوولان امر به‌درستی و به‌موقع در اجرای آن همت می‌کردند وضعیت کنونی استان به‌مراتب بهتر از امروز بود.

بارانی دُرازهی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه برای توسعه سیستان و بلوچستان تأکید داشته و دارند، مسوولان باید عزم خود را جذب کنند، کسانی که صاحب پست و منصب در دهه ۸۰ و ۹۰ بودند به‌درستی و به‌موقع ایفای نقش نکردند و کوتاهی کردند؛ اما در دولت سیزدهم شرایط فرق کرده و خواسته ما رسیدن به این مصوبات است تا استان متحول شود.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف پراکنی است در این میان از مسائل قومی مذهبی جنسیتی سو استفاده می‌کند ما باید هوشیار آگاه و بصیر باشیم تا با اتحاد و همبستگی خود نقشه دشمنان را نقشه بر آب کنیم ملت ایران ملتی یکپارچه است و در کنار هم‌سال‌ها زندگی کرده اند و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به آن تعرض کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار