فرمانده نیروی زمینی ارتش:

جبهه مقاومت هندسه نوین جهانی را برهم‌زده است

امیر سرتیپ حیدری گفت: عناصر جبهه‌های مقاومت از سوی جهان اسلام، هندسه نوین جهانی را برهم زده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در شهر دامغان استان سمنان گفت: نظم نوین و هندسه نوین جهانی با به منصه ظهور رسیدن جبهه مقاومت به نفع نظام جمهوری اسلامی و قدرت‌های بزرگ اسلام به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب خط بطلان بر نقشه نظام سلطه دنیا کشیده که همه کشور‌ها را سلطه‌پذیر کرده بود، افزود: مهمترین دستاورد جبهه مقاومت تنگ شدن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه روزی رژیم صهیونیستی داعیه تسلط «از نیل تا فرات» را داشت، امروز، اما به دیوارکشی به دور خود رسیده است، یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی در تیررس سلاح‌های دست‌ساز نیرو‌های اسلامی قرار گرفته است و از سویی، هیمنه گنبد آهنین صهیونیسم نیز زیر سوال رفته است.

وی، مقاومت را راهی نورانی دانست که نیازمند یک راهنما و چراغ هدایت است که به عنوان نماد عینی صراط مستقیم در منظر امت اسلامی محسوب شود، بیان کرد: این چراغ هدایت راهنمایی است که مردم با هدایت و نگاه به او راه را تشخیص بدهند تا به سرمنزل مقصود برسند، این شخصیت‌ها در تاریخ پیامبران (ص) بودند تا به حضرت ختمی مرتبت حضرت رسول اکرم (ص) رسید.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) چراغ هدایتی برای ابدیت هستند و در غیاب ایشان ائمه معصومین (ع) چراغ هدایت بودند. امروز در غیاب آنان وجود «ولایت فقیه» نماد صراط مستقیم جهان اسلام است که امروز نماد آن رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان صراط مستقیم محسوب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار