خدمت‌رسانی ۶۴ ایستگاه و ‌موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محورهای منتهی به مشهد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ۶۴ ایستگاه و ‌موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محورهای منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مجموعه اماکن وقفی در دهه پایانی صفر در خدمت زائران قرار گرفته است. ۶۴ ایستگاه و موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محور‌های منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

او افزود: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است. ظرفیت اسکان تقریباً تکمیل شده و از مردم درخواست می‌کنیم هر ظرفیتی دارند در اختیار زائران قرار دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: مساجد توسط قرارگاه هم محله امام رضا (ع) راهبری می‌شوند که کمک همشهریان را به خدمت گرفته و هم‌افزایی بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به زائران شکل داده‌اند.

احمدزاده بیان کرد: در مواکب منتهی به مشهد ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی توزیع شده و خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود. ۱۱۰ نفر خواهر و برادر مبلغ و روحانی کار تبلیغ را انجام می‌دهند. ۵۰۰ برنامه سخنرانی، توزیع ۲۰ هزار محصول فرهنگی و توزیع ۵۰۰ هزار صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از جمله اقداماتی بوده که توسط اداره اوقاف به زائران ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار