اعتبار بهسازی ۵۴ کیلومتر راه روستایی در البرز تامین شد

معاون ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهسازی ۵۴ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان البرز از محل بودجه ملی تامین شد.

خداداد مقبلی در حاشیه بازدید از راه های فرعی و روستایی بخش آسارا شهرستان کرج گفت: طبق بررسی ها در گام نخست ۵۴ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی البرز نیازمند بهسازی ، آسفالت و ایمن سازی است که به زودی بهسازی آنها آغاز ی شود.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط راه‌های البرز و نقش ویژه این منطقه در حوزه گردشگری، باید توجه بیشتری به ساماندهی وضعیت راه‌های البرز داشته باشیم.

معاون ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور افزود: به همین منظور امروز از راه های روستایی حاشیه جاده کرج - چالوس بازدید شد تا زمینه عملیاتی شدن بهسازی راه های البرز فراهم شود.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز نیز در لین بازدید با اشاره به اینکه از عمر روکش آسفالت برخی از راه‌های روستایی و فرعی استان بیش از ۲۰ سال می‌گذرد، گفت: به رغم اینکه امسال بودجه استانی راهداری البرز ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است اما این بودجه پاسخگوی نیاز ما برای اجرای پروژه‌های تعریف شده و مطالبات مردمی برای ساماندهی وضعیت راه‌های استان نیست.

وی بیان کرد: با اینکه تامین بودجه از محل منابع ملی برای اجرای پروژه‌های راهداری کار آسانی نیست اما سازمان راهداری کشور با تامین اعتبار ملی برای بهسازی ۵۴ کیلومتر راه روستایی و فرعی به کمک استان البرز آمده است .

استان البرز دارای یک هزارو ۵۰۵ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که نزدیک به یک هزار کیلومتر این راه ها،روستایی و فرعی است.

 

 
برچسب ها: آسفالت ، بهینه سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.