طرح‌های توسعه‌ای و تولید محصولات دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از از خطوط تولید شرکت لعابیران شهرستان زرقان فارس بازدید کرد.

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها و چند تن از مدیران ارشد تاصیکو با همراهی مدیرعامل، هیئت مدیره و سایر مدیران از خطوط تولید شرکت لعابیران بازدید بعمل آوردند.

نادر رضایی منش مدیر عامل شرکت ضمن معرفی کلیه بخش‌ها به تشریح عملکرد این شرکت طی یک سال اخیر پرداخت و از چگونگی تحقق طرح تولید پیگمنت جهت تولید جوهر دیجیتال و کسب رتبه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان نهاد ریاست جمهوری سخن گفت.

مدیر عامل شلعاب بیان داشت: در سال جاری شرکت لعابیران در راستای تحقق بودجه عملکرد مناسبی داشته است به طوری که طی ۵ ماه ابتدایی سال موفق به ثبت رکورد تولید و فروش ۶ ساله اخیر خود شده است همچنین استمرار تولید و فروش محصولات ویژه از جمله شوگر‌های مات و براق و انواع گرانیلیا، افزایش سهم بازار داخلی، بهینه سازی مصرف انرژی از مهمترین دستاورد‌های این مجموعه بوده است.

مدیرعامل تاصیکو گفت ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت لعابیران تلاش این مجموعه در جهت دانش بنیان شدن شرکت و رشد تولید را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

نادری در خصوص حمایت هلدینگ صدرتامین از شرکت لعابیران تاکید کرد: ما برای این مجموعه پشتیبانی لازم برای افزایش سرمایه و توسعه محصولات جدید را در دستور کار قرار داده ایم، لعابیران برای حفط تداوم پیشرفت خود بایستی متعهد به تولید محصولات جدید با دانش روز و ارزش افزوده بیشتر باشد.

او گفت: هلدینگ صدرتامین شرکت را تا رساندن محصولات جدید به مرحله صنعتی و تولید انبوه پشتیبانی خواهد کرد. ضمن این که انتظار داریم لعابیران حرکت خود را جهت تکنولوژی روز تنظیم و حفظ نماید تا بتواند کماکان در بازار نقش محوری را در حوزه محصولات لعاب داشته باشد.

شرکت لعابیران در سال ۱۳۶۰ تاسیس و بزرگ‌ترین تولید کننده لعاب و اولین صادر کننده لعاب در کشور است که با نماد شلعاب در بورس اوراق بهادار فعالیت دارد و ظرفیت عملی سالانه ۲۵/۰۰۰ تن می‌باشد و توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب، پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر، وتروزا، شوگر، لعاب‌های پولیشی و گرانیلیای پولیشی را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار