ارتقاء مهارت‌های امدادو نجات نیرو‌های وظیفه در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از برگزاری دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط مربیان این جمعیت برای سربازان وظیفه در پادگان‌های نظامی آن استان خبر داد.

حسین درویشی گفت: در شش ماه اول امسال، ۱۲ هزار و ۱۹۲ نیروی وظیفه در مرکز آموزشی شهید قنبر ترابی (نزاجا) کازرون، مرکز آموزشی شهید دستغیب نیروی انتظامی جهرم، مرکز آموزشی حضرت، ولی عصر (عج) نیروی زمینی سپاه آباده و پادگان احمدبن موسی-شیراز، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را توسط مربیان جمعیت هلال احمر فراگرفتند.

او، هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای سطح دانش و آمادگی کارکنان وظیفه در مواجهه با حوادث و سوانح عنوان و اضافه کرد: کمک‎های اولیه به اقدامات اولیه‎‌ای گفته می‌شود که بلافاصله پس از بروز حادثه و قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی یا انتقال به مراکز درمانی به منظورکاهش آسیب و تثبیت وضعیت جسمانی مصدوم انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: آمادگی در برابر مخاطرات نیز اقداماتی است که فرد با یادگیری آن می‌تواند در برابر انواع مخاطرات و بلایای طبیعی و انسان‌ساخت آماده شود و در زمان حادثه اقدامات لازم در این شرایط را انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار