بررسی استحصال گاز برای تولید برق در سراوان رشت

جلسه بررسی روند سرمایه گذاری به منظور استحصال گاز متان برای تولید برق در لندفیل سراوان رشت در وزارت نیرو برگزار شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری رشت، جلسه بررسی روند سرمایه گذاری حوزه پسماند، زیست توده و بیوگاز لندفیل سراوان در محل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق وزارت نیرو برگزار شد.

 اجرای کاور و حفر تعدادی چاه در محل لندفیل به منظور استحصال گاز متان برای تولید برق در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رایزنی در راستای تأمین اعتبارات و راهکار‌های ایجاد جذابیت برای ورود سرمایه گذار در اجرای پروژه تولید برق لندفیل سراوان رشت از جمله موضوعاتی بود که با حضور کارشناسان و مسئولان کشوری بررسی شد.

منطقه سراوان در ۱۷ کیلومتری رشت در جوار جنگل‌های هیرکانی نزدیک به ۴ دهه میزبان انباشت و دفن زباله این شهر و چند شهرستان دیگر است.

بررسی اجرای پروژه تولید برق در لندفیل سراوان رشت

رایزنی برای جذب اعتبارات کارخانه زباله سوز رشت

همچنین جلسه پیگیری حل و فصل جذب اعتبارات کارخانه زباله سوز با حضور شهردار رشت، مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، مدیرعامل پسماند شهرداری رشت و مدیران شرکت سرمایه گذاری TTS در تهران برگزار شد.

جذب اعتبارات ملی برای ساخت کارخانه زباله سوز رشت حائز اهمیت است و در این راستا مدیران شرکت TTS متعهد شدند؛ پس از تزریق بودجه مورد نیاز این کارخانه را در مدت حدود ۲.۵ تا ۳ سال راه اندازی کنند.

رایزنی برای جذب اعتبارات کارخانه زباله سوز رشت

ساخت سوله کارخانه زباله سوز رشت در محل شرکت کود آلی گیلان مراحل پایانی را طی می‌کند و با فعالیت این کارخانه حجم بسیاری از معضل پسماند رشت برطرف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.