سند مالکیت تک برگ ۹۹ و نیم درصد اراضی ملی لرستان صادر شد

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: سند مالکیت ۹۹ و نیم درصد اراضی ملی استان برای ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۴۴ هکتار از سال گذشته تاکنون صادر شده است.

"مهدی کاظمی" اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز از نیم درصد باقی مانده، سند ۳۸ هزار و ۳۶۲ هکتار صادر شده است و تا پایان امسال اتمام صدور اسناد اراضی ملی استان اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کار حدنگاری اراضی ملی در سال ۹۳ اجرایی و آغاز شده است افزود: بنا شد این طرح ظرف مدت هفت سال به اتمام برسد که طی ۲ سال گذشته این مهم در استان انجام و در این راستا از حدود سه میلیون هکتار عرصه ملی، ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۶۵۶ هکتار در حوزه منابع طبیعی، تثبیت، صدور سند و وارد سامانه کاداستر شد.

کاظمی با اشاره به اسناد کشاورزی صادره در سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته سه هزار و ۳۹۱ فقره سند اراضی کشاورزی به مساحت ۱۸۲ هزار و ۱۹۱ هکتار و امسال نیز تاکنون پنج هزار و ۲۷۲ فقره سند به مساحت ۲۴۱ هزار و ۴۴۱ هکتار صادر شده که نسبت به بازه زمانی سال قبل از رشد تقریبا ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی در خصوص تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ تصریح کرد: پارسال ۱۵ هزار و ۲۲۴ جلد سند دفترچه‌ای به تک برگ تبدیل، از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۶ هزار و ۶۳۱ جلد سند تک برگ صادر و از سال گذشته تاکنون حدود ۴۴ درصد از اراضی کشاورزی استان نقشه برداری هوایی شده است.

 

برچسب ها: اراضی ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار