خدمت رسانی ۱۳۰ داوطلب هلال احمر آذربایجان‌غربی به زوار امام رضا (ع)

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۰ نفر از اعضای جوانان داوطلب این نهاد برای حضور در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» راهی استان خراسان رضوی شدند.

حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با تاکید بر شاخصه همیاری و هم‌دلی جمعیت هلال احمر گفت: این افراد قرار است برای خدمت به سالمندان و افراد ناتوان در حرم امام رضا (ع) مستقر شوند.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوان در دستور کار است، افزود: این ویژه برنامه، اقدامی تربیتی و هویت بخش برای جوانان به شمار می‌رود.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: ایجاد ظرفیت‌های اسکان در مواکب برای زائران، برگزاری مسابقه عکس با ثبت بهترین و تاثیر گذارترین لحظه، مسابقه خاطره نویسی با محوریت ارائه خدمت به زائران با عنوان «نظرگاه خلوص»، مسابقه کتابخوانی با عنوان «قهرمان من»، انجام کار‌های فرهنگی و فوق برنامه اردویی و ابتکاری، برپایی موکب و نمایشگاه فرهنگی از برنامه‌های جانبی تیم اعزامی از استان خواهد بود.

وی با اشاره به روند برگزاری این پویش افزود: دهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه‌ها آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند.

شنبه هفته آینده همزمان با آخر صفر، سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) است که در این خصوص برنامه ریزی‌های ویژه‌ای صورت گرفته است.

سالانه میلیون‌ها نفر در ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده و خود را به حرم حضرت ثامن الحجج (ع) می‌رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.