افزایش تعداد سرویس‌های فوق العاده اتوبوس برای مشهد

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: تعداد سرویس‌های فوق العاده اتوبوس را متناسب با تقاضای هر شهر برای مسیر مشهد افزایش داده ایم.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: براساس شیوه نامه ابلاغ شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ظرفیت های هر استان براساس تقاضای فوق العاده ای که وجود دارد اعلام شده و در ایام تعطیلات پایانی هفته براساس پایش های که صورت می گیرد اقدام به اعزام اتوبوس از مبداهای پر تقاضا می کنیم.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری  براساس پایش های که صورت گرفته  به طور مثال در روز شنبه ۱۶۰ دستگاه ناوگان مازاد  و علاوه بر  ظرفیت اتوبوس های روزانه به صورت خالی از تهران به مشهد اعزام شده تا برای رفت و یا بازگشت زائران مشکلی وجود نداشته باشد.

او می گوید: براساس جدولی که تهیه و براساس پایش های انجام شده  متناسب با ظرفیت های هر استان اقدام به اعزام اتوبوس های مسافری می کنیم.

باقر جوان گفت: تعداد اتوبوس ها را افزایش نمی دهیم بلکه تعداد سرویس های فوق االعاده را در ایام شهادت امام رضا (ع) بیشتر کرده ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
به نظر من دروغ میگه خیلی راحت
الان یک هفته است دارم برای پیدا کردن یک بلیط برای روز 22 ام شهریور هر وسیله نقلیه ای صبح و شب تو اینترنت می چرخم و هر سایتی رو چک می کنم.
ولی نیست که نیست
آخرین اخبار