هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وارد پایانه برکت می‌شود

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: تا پایان امشب هزار دستگاه اتوبوس وارد پایانه برکت شده و صف‌های طولانی در این پایانه کاهش می‌یابد.

داریوش باقر جوان  در برنامه پیگیری شبکه خبر گفت:  از ۱۵ شهریور ماه شاهد ورود یکباره و پر حجم زائران به پایانه برکت بوده ایم از سوی دیگر توجه به ساختار فیزیکی این پایانه به گونه ای است که باید از طریق صف مردم بتوانند سوار ناوگان مورد نظر خود شوند که این اقدام زمینه ساز طولانی شدن صف در این پایانه شده است‌.

به گفته مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گرمای هوا و سرپوشیده نبودن این پایانه باعث ایجاد مشکلاتی برای زائران شده است اما در حال حاضر تعداد زیادی از ناوگان حمل نقل جاده ای و اتوبوس در حال ورود به این پایانه هستند و تا ساعات دیگر شاهد کم شدن این صف ها خواهیم بود‌

او می گوید: تا شب گذشته  ۱۷۰۰  دستگاه ناوگان حمل ونقل اتوبوس اقدام به  جابه جایی ۵۲ هزار نفر زائر کرده اند و تا پایان امشب هم هزار دستگاه  دیگر وارد این پایانه‌ می شود.

او تاکید کرد: ناوگان به تعداد کافی  وجود دارد اما ساختار این پایانه به گونه ای است که باید از طریق صف  مسافر گیری و وارد سکو شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار