ظرفیت اسکان ۱۰ هزار زائر در طرح دارالکرامه رضوی در مشهد فراهم شد

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: ۶ موکب به‌ عنوان دارالکرامه رضوی به زائران دهه آخر صفر امسال خدمت‌رسانی می‌کنند و در مجموع بیش از ۱۰ هزار ظرفیت اسکان مفروش و مسقف براساس سرانه استاندارد اسکان برای پذیرایی از عاشقان امام هشتم(ع) آماده شد.

جعفر رئیسیان‌زاده روز دوشنبه با بیان این خبر، افزود: دارالکرامه رضوی برای چهارمین سال اقدام به ساماندهی ظرفیت اسکان و اقامت برای آن دسته از زائرانی کرده است که در روز‌های تشرف، محلی را برای اقامت شبانه پیدا نکرده‌اند.

وی ادامه داد: برای مدیریت این شرایط، گروهی از ۴۰ خادمیار رضوی تشکیل داده‌ایم که در نقاط مختلف از جمله پارک‌ها و خیابان‌های اطراف حرم گشت‌زنی دارند و زائرانی را که در فضای آزاد چادر زده یا داخل خودرو‌ها خوابیده‌اند، به موکب‌های اسکان هدایت می‌کنند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: این فضای اقامتی بیشتر حالت اسکان اضطراری دارد، اما خدمات مختلفی از پذیرایی در نوبت صبحانه، ناهار و شام گرفته تا اجرای طرح‌های فرهنگی، میز‌های مشاوره و غرفه‌های بازی کودک تدارک دیده شده است که در موکب‌ها اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: ظرفیت پذیرایی موکب‌ها به‌تدریج کامل‌تر می‌شود و با اعلام آمادگی کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها، خدمات متنوع‌تری طراحی و ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار